Monday, October 04, 2010

Ett försök till en uppdatering kanske...

Okej jag kan ju försöka summera sista tiden. Borde egentligen vara ganska enkelt: Det har varit val, svenska folket röstade in ett rasistiskt parti i Rikstagen och vill dessutom ha ett samhälle där klyftorna ökar ännu mer. Så! Klart! Enkel uppdatering....

Innan valet jobbade vi alla som svin, för att dagen efter däcka. Min hjärna är fortfarande ganska tom och jag har nog inte riktigt fattat läget än. Nu återstår att se om jag får behålla jobbet och fortsatt ersättning från försäkringskassan eller om jag blir arbetslös och meningslös och får leva på soc istället. Bidragssamhälle!? Det ska vi fan inte ha! NÄ! Upp och hoppa din sega jävla soffliggare och gör nåt vettigt! Klipp dig och skaffa ett jobb är väl svaret jag kommer få av vår käre statsminister om jag frågar honom....

God natt!

No comments: