Thursday, September 17, 2009

Får väl uppdatera lite här....
Det har väl inte varit världens roligaste tid den sista tiden. Förutom jobbet har jag fart runt till sjukhuset, vårdcentralen, sjukhuset, vårdcentralen osv osv. Känns lite som det kvittar! Men men så är det.

Lite roliga saker som hänt då. Vi har varit på den rödgröna dagen i Stockholm, väldigt bra! Hoppas på fler såna tillställningar. Roligt för barnen var det också, trots att det var oerhört trötta barn. Men hur ofta åker vi till storstaden hela familjen? Inte vidare ofta.

Och nu ska valrörelsen dra igång på allvar snart. Och bara några månader kvar på min anställning, fan tiden går så fort :( Men ni kan ju hålla tummarna att jag får vara kvar...

För övrigt har jag börjat bli lite nojig över den där influensan. Båda tjejerna har börjat hosta och är supertrötta. Vi vill INTE ha några sjukdomar!!!!! Men det kan ju också vara så att det bara är vanlig höstsjuka. Hoppas på det!

Nu ska jag fortsätta med det jag borde göra, jobba....

No comments: